Vi syng for ei god sak
Velkommen til konsert der overskotet går til Den Alpine Redningsgruppa i Sogn og Fjordane. Dette er 9 gongen Norges Korforbund Sogn og Fjordane gjer dette saman med lokale kor. Det blir kafe der ein kan få kjøpe seg mat og drikke. Vi vonar mange vil ta turen til Florø Kulturhus…
Nyttårskonsert 3.januar 2026
Tradisjonen tru held vi Nyttårskonsert saman med Kinn kyrkjekor den første laurdagen i det nye året. Det blir sjølvsagt «Sang for Florø», «Radetzkymarsj», «Deilig er jorden» og eit større originalskrive verk for brassband. Koret syng ei eiga avdeling frå galleriet, og Ann Kristin Takle Winterthun er solist. Og som om…